Dusty fairyland

Fy farao vad damm samlas fort (!), nu när jag kom hem från jobbet och hela lägenheten badade i eftermiddags sol så såg man ALLT damm. Ischaaa!
Så det kanske måste bli en liten lördags-städning på schemat. Ett annat alternativ skulle varit att åka ut till Jessica och grilla, mysigt, men det kanske är långt.. ska jobba imorgon bitti, jaaag har svårt att bestämma mig kan man säga! Ett som är säkert är att jag behöver en dusch i alla fall.

Jag fick sjuss hem från jobbet idag, så himla lyxigt, jag och Vilma har haft en bra dag, imorgon ska vi iväg och bada med några tjejer från hennes klass, det ska bli skoj! Och passande på, vad som verkar bli, sveriges hittills varmaste dag. Sen på måndag ska jag och Julia ut till Värmdö och tvillingarnas land, det blir som en mini-semster, längtar massor!

Igår var jag ledig, wonderful :) jag fick en liten sovmorgon, sen drog vi till Kungsholmen och fixade pass åt Julia, sen vidare mot Stureplan och MC för att spela upp en Pretty Woman scen där pappa vill ha MASSA nya kläder och vi får springa och passa upp på honom, väldigt stolt blir man när pappsen kliver ut ett par jeans mitt i butiken med siden kallingar under, bra där! Haha, men det gick bra i alla fall, han kom iväg med en ny sommar-garderob.
Sen skyndade vi massa till båten, åkte ut till Fjäderholmarna och åt lunch, varmt-rökt lax, smarrigt :) på tillbaka vägen till stan låg jag och Erika på båten och solade när jag hör ett HÖGT tut, och när jag kisar upp ser jag en stor jävla Silja LIne båt typ 10m från vår lilla båt, ren och skär panik mina vänner! Ahaha.. Jag halkade nästan ner i vattnet när svallvågorna kom!
Efter att alla kommit torra i land så duschade vi och gick ner till staden, sjuuukt mycket folk, (en nackdel med Stockholm) men vi hittade lite saker i alla fall, en ny klänning, skor, tröjor och lite så.
På kvällen var jag, Julia och Anna och åt kines mat på en uteservering inte så långt från mig, sen gick vi hem, kollade på Vänner, färgade ögonfransarna och sov :)
Det var en riktigt bra dag!

Nej, nu ska jag städa lite, duscha och sen bestämma något för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback