.....

Jag har inga ord, jag har ingen ork. Jag visste aldrig att det kunde kännas såhär.
Jag vill ha någon här, men bara någon som pratar lite roligt, som förstår mig fast jag är lite knäpp, som vill se two and a halfi, som längtar efter mig när jag är på jobbet, som skäller på mig när jag inte diskar, som låter mig hållas när jag hittar på texter till en konstig reklam, som låter mig titta på Lilla grisen Babe utan protester, som fixar superfint och köper en spegel tills jag kommer hem, som säger - vem älskar du? varje kväll innan jag somnar, som har samma töntiga sätt som jag att säga gulliga saker på, som får mig att sucka högt över evigt pokerspelande, som låter mig spela GH tills öronen blöder, som sjunger Lips med mig, som slänger min nalle på golvet för att han är ivägen, som hittar lägenheter på hemnet till oss, som planerar greklands resor, som suckar över mina tatueringar men egentligen älskar dom, som kommer hem och pratar som ett glatt barn om sitt bästa jobb, som flyttar till Stockholm för min skull, som möter mig vid bussen när jag inte orkar handla själv, som förstår vad jag vill äta när jag säger surre, som fattar att jag är skitsur när jag bara skriver ok i ett sms, som blir skitsur när jag slänger på luren, som alltid tar min speciella kudde och alltid väcker mig 3 gånger på morgonen innan han ska jobba för att han promt ska mysa, jag vill ha min sambo här.

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback