Fria vägar ut

Det var min bästa låt för en massa år sen, Fria vägar ut med Lars W.
Den är bra, lite sorglig men just nu passar den mitt humör. Mitt humör är ren och skär PANIK, inget tvivel där inte. Jag kan inte koppla av, jag orkar inte ens tänka på det för jag börjar gråta direkt. Vad fan är det som händer? Jag är inte van att ha en sån här känsla, så jag får panik.. Över allt.
Jag orkar inte, orkar inte, orkar inte. Jag vill bara försvinna, nej jag säger inte att jag vill dö blablabla, men jag vill försvinna, jag vill slippa allt magont, oroliga nätter, oroliga dagar, mornar, eftermiddagar, ALLT.
Usch, jag är livrädd.

The storm is coming but I don't mind
People are dying, I close my blinds
All that I know is I'm breathing now
I want to change the world - Instead I sleep
I want to believe in more than you and me
But all that I know is I'm breathing
All I can do is keep breathing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback