Hush hush

Preciiis nyss kom jag hem från jobbet. Jag har haft Vilmis ikväll, hon hade varit iväg och badat hela dagen så hon var helt slut ikväll!
Innan jobbet gjorde jag en hel del nytta faktiskt, jag gick upp skapligt, eftersom min bästa Hanna ringde och väckte mig på min enda sovmorgon :D men jag tvättade, rensade ur köket, det som vart kvar i min kyl vart; mineralvatten, red bull och öl i mängder, suck på mig. Men det är skit tråkigt OCH dyrt att handla!
Jaja, i alla fall, sen tog jag mig över Västerbron och ner till Smedis, mötte upp Julia och twinsen och solade några timmar innan jag åkte ut till Vilma.

Imorgon har jag Vilma hela dagen, jag vill bada eller nåt annat roligt, får se vad vi kan tänkas hitta på. Sen är jag ledig på fredag, åh så underbart skönt :) wihuu! Jag har planerat hela dagen och den kommer bli P E R F E K T!

JUST DE! Jag har inte berättat vad min pappi har gjort, gubben har tatuerat sig! :D haha! Så himla otippat, alla som känner honom en smula kan nog hålla med. Han ska alltid va så jävla häftig och klaga på andra som tatuerar sig. Men nu har han 2 stycken. Roligt :) men den nya är fin, det står; Kajsa 89 Julia 92 Emma 94, på insidan av överarmen. Puss papps!

Nu ska jag göra te, ringa Tessan, sen mys!

P.S. Killar som luktar gott är smarrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback