Ingenting

Idag känns det tomt, som ett stort tom rum..
Men jag är inte ledsen, jag vill gråta men jag kan inte, jag är inte arg heller, ingenting. Jag bara är, som i något slags koma. Jag längtar tills allt är över, jag längtar till onsdag. Då har A varit här och hämtat sina saker, då kan jag stänga in honom i ett litet litet rum i mitt hjärta och slänga nyckeln åt helvete. Han är också ingenting, han är inte samma person som jag har levt ihop med, han är någon jag inte vill kännas vid. Det känns hemskt, livet är konstigt, det kan vända så fort, saker kan försvinna på ett ögonblick..
Tex en mamma, ett ofött barn, en sambo, .. hejdå.

Jag har så mycket jag vill ställa mig på balkongen och skrika ut, få bort. Men jag kan inte sätta rätt ord på rätt saker.
Jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback