Jag skulle gärna ha din kärlek

Jag har haft en sjukt trevlig kväll med Tessan, Koh Phangan, bästa maten! Och sen som sagt Tessan, det är ett fenomen.. vi ser så sjuka folk hela tiden :D jag dör! Och det händer så roliga saker, det är bara, jag behöver skratta mycket. Och efter maten åt jag väärldens största morotskaka och latte, det tyckte jag att jag va värd.

Men nu är jag hemma, det är INTE KUL. Det skulle vara mer skonsamt om någon bara slog mig med ett basebollträ i magen 10 gånger, så kan man säga att det känns, konstant. Jag vet att det blir bättre med tiden osv osv men just nu känns det så jävla botten så det är inte klokt.
Och sen, när man precis tror att man ska uppnå en hyffsat vuxen konversation med 'exet', så märker man att det är i stort sett omöjligt. Från att ha varit sambos och hur kära som helst har vi blivit två främlingar som bara gör varandra illa, helt sjuk känsla. Och det gör mig ledsen, gråt-ledsen, det här är ju någon jag älskar mycket, mera, mest och även om vi har gjort slut kommer jag alltid göra det som vän, det här är ju någon som har varit min allra bästa och närmaste vän hela tiden, men aldrig mer liksom, på något sätt. Vad fan ger man?
Breaks my heart.

Nu ska jag drömma mig bort i något dåligt Tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback