Life is wonderful

När jag kan känna att det känns lite surt då lyssnar jag på glad musik :) just nu är mina gladlåtar Jason Mraz - Life is wonderful och Taylor Swift - Love story, då känns det lite bättre!

Jag har precis kommit hem, och om jag får säga det själv så har jag haft en superbra helg!
Igår svängde jag förbi gamla stan och hälsade på damerna i chokladaffären, sen svängde jag förbi pappi och länsade barskåpet!
Sen kom Tessan till mig, vi käkade indisk mat, satt och snackade massa och drack lite vin och åt smarrig choklad till 1 tiden när vi drog oss in mot Medis, sen vandrade vi, ojojoj vad vi vandrade :) slutade på Max vid T-centralen, HAHA, och vi hade så jäkla kul!
Idag har vi varit i gamla stan, ätit sushi i stan, fikat med Martin, vandrat runt i stan, sen åkte vi hem till Martin som gjorde godste lasangen och efterrätt, sen kom Mange också :) så himla trevligt.
Det här har varit min bästa och definitivt roligaste helg på länge, massa cred till en jättebra Tessan!

Nu ska jag snart sova, ska jobba dag med Vilma imorgon, sista dagen innan sommarlovet, woho :) så det är upp tidigt som gäller! (bra att jag drog i min massa espresso hos Martin)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback