Morning glory

Idag är det inget regn, och om man ska lita på SMHI så blir det inget regn på heela helgen, bra :)
Idag är det även fredag och den här veckan innebär det att jag snart har en ledig helg, yesyesyes, så himla skönt, vad jag ska sova länge imorgon!
Ikväll har jag faktiskt inga speciella planer, får se till och fixa det. Men imorgon kommer Tessan in till storstaden, vi ska laga mat och sen gå ut :) woho! Ska bli superskoj.
Sen ska jag träffa Martin på söndag, DET är någon jag saknar så jag ser fram emot det som bara den!

Igår kväll hängde jag med Julia, åt pasta carbonara och slappade galet, fixade naglarna. Och inatt sov jag heela natten, vaknade bara en gång för att jag var sjukt torr i munnen, det är av insomningstabletterna tror jag, men sen sov  jag tills klocken ringde, underbart!

Nu ska jag till jobbet!


Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback