No one ever said it would be this hard

Slå gärna på någon som ligger ner, fan va modigt, jag VET att Anto har en ny tjej, det har han betättat alldeles själv för mig. Och det är så jobbigt så ingen förstår, jag mår illa när jag tänker på det. Samtidigt vet jag att längst in är det bara jag som finns, han kan stänga av och göra så, det kan inte jag. Men som sagt.. jag vet.
Och om han ligger runt? So.. vad vill ni att jag ska göra? Lägga mig på golvet och tjuta, tro mig jag har prövat men det gör inget bättre.

Nu har jag jobbat 12h med Vilma, vi har hängt hos mig och i Tanto och gungat. Nu kom jag precis hem, ska dra till Linköping alldeles strax med Hanna, ska bli kul. Fira midsommar hemma i gamla linkan :)
Jag har inte så mycket mer att säga, ska träffa Lotta, det ser jag fram emot!

Jag kämpar på rätt bra tycker jag, tack Linnea för en riktig ego-boost, precis sånt jag behöver höra! Det kan jag leva länge på :)

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback