Nobody said it was easy..

Jag har det helt okej, mer än så, jag är med min bästa Hanna i hela världen :) vi har varit och ätit på Mamas och Tapas och sen gick vi vidare på ett glas vin, nu är vi hemma, ska soova snart.

Ville bara säga att även fast mitt hjärta går i tusen bitar flera gånger om dagen så inser jag att någon gång kommer jag må bra, det värsta har redan hänt eller hur? Och 5 år senare lever jag fortfarande, inget kan vara värre så det här kommer aldrig få knäcka mig. Jag har allt att kämpa för, om inte så har jag min mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att få det fantastiskt bra, redan mycket bättre om det nu visat sig att killen du levt med är ett kräk. Såna kan vi kvinnor klara oss utan. Du är en snygg tjej med hjärtat på rätt ställe, du har ett lyckligt liv framför dig:)

2009-06-19 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback