Och sen tänkte jag..

Och kom på att jag har det bra, men ellerhur? Fast nästa sekund känns det skit, men jag börjar inse att det kommer bli bra, kanske inte nu men någon gång kommer det bli bra.
Och lite mer snart för mig kanske som har det skit nu och går här i våran lägenhet ensam, jobbar hela tiden och har vardag, till skillnad från mitt sjukt mogna ex som åker till Göteborg och super, spelar poker, festar, träffa nya tjejer och röker på. Hoppas allt kommer ifatt honom någon gång när jag har det SKITBRA! :)

Idag har jag jobbat, mina tvillingar är helt underbara. Idag har jag och Alicia eskimåpussats hela dagen, mys! Sen efter jobbet mötte jag upp Martin och hans polare, sen kom Julia så har vi varit och käkat och druckit öl, himla trevligt :) imorgon kommer Hanna, AAWWIIIII!! :D:D vi ska ut och äta på -piiiiiip-, min favvo restaurang tror jag. Men först ska hon utstå en dag med mig, tvillingarna + deras syster och kompis.
Hon är det bästa i världen.. kommer va såå bra att ha henne här!

Ska hålla min positiva sida vid liv, ska bli som Tessan, superduperpositiv :) det är bra grejer!
Men nu ska jag röka, sen sova, imorgon är det jobbjobb!

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback