Regnregnregn

And I told myself away you go boy, it rained so hard it felt like snow
Everything came tumbling down on me
In the back of the woods, in the dark of the night
Paleness of the old moonlight, everything just felt so incomplete


Vi har bara varit inne idag, det slutar ju fan aldrig regna, suck! Men dom har varit jättesnälla, kramats och myst :) Julia kom förbi också.
Nu är jag hemma.. är så jävla omotiverad till att göra någonting alls så de finns inte. Har långt ifrån städat, plockat undan lite, tänt mina svindyra vaniljljus för första gången, tagit på mig pyjamasbyxor och satt mig i soffan. Ska snart hitta något att äta, lägga mig i sängen, slå på teven och bli feeeet! Jajamen.. för jag orkar inte bry mig, om någonting nu, jag är ledsen.
Jag saknar min sambo.


Kommentarer
Postat av: ....

:(

2009-06-03 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback