Så in i helvetes jävla..

BRA DAG! :)
Det är väl nästan sjukt bra om man kan säga att man fick solsting på jobbet, haha. Jag, Vilma och några tjejer från hennes klass har varit och badat hela dagen i Stora Sköndal, handikapps bad med en pool som är 33 grader varm, me like!
Vi har bara myst, solat, badat och lekt, såå bra. Men i taxin påväg hem var vi båda två lite slitna kan jag lova, jag duschade så fort jag kom hem, har bränt mig skapligt fint på ryggen i en liten fyrkant som jag inte har nått att smörja med solskydd.. suck.

Men men, nu ska jag strax åka till centralen och möta bästaste Tessan :) tjoho! Vi ska äta middag, jag skiter i vart bara de är ute! Ska bli himla trevligt i alla fall, hon är alltid bra!
Imorgon bitti åker jag och Julia ut till Värmdö och tvillingarnas land, vi har blivit förvarnade att det blir mycket bad, lek, middag, vin osv, visst låter det ansträngande?! ;D vi ska sova där så vi kan ha det skoj på tisdagen också, det blir som en liten weekend, längtar!

Igår var jag ute hos Jessica en sväng, inte superkul, jag åkte hem och sov sen. Somnade dock jävligt sent, undra varför :) u n d e r b a r t!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback