What to do?

Idag har jag jobbat läänge, gick inte hem förän efter 8. Men vi har haft en bra dag, hängt i Kronobergsparken nästan hela dagen, picknick, sen åkte vi till Gamla Stan och hälsade på Julia, sen Selmas mamma på Engelen :) när vi kom hem badade jag fyra barn som sen gosade ner sig i pyjamas i soffan, mina mysisar! :D imorgon kanske vi ska bada ute!

Jag behöver åsikter, ärliga, är jag helt ute och cyklar om jag kastar Antos saker? Han har lovat att han ska hämta dom i 2 veckor, verkligen LOOOVAT, men sen bara skiter i de. Senast igår looovade han att komma imorgon men nu kanske han skiter i de också? Vad gör man? Klart jag inte kastar en stor dataskärm men kläder och annat skit..
Jag orkar liksom inte mera nu, jag vill bara radera honom från mitt liv..

?

Kommentarer
Postat av: linnea

precis så gjorde min mamma, kastade ut alla jannes prylar o skänkte dom till myrorna! :D

det tycker jag lätt att du ska göra, man kan ju inte få hur många chanser som helst!

2009-06-23 @ 13:35:31
Postat av: Tessan

Nej Kajsa, du är inte ute och cyklar... Klart att du ska kasta ut allt. Han visar ju ganska tydligt att han inte bryr sig, han vill ju att du ska må dåligt av att ha hans prylar där. Sälj allt som går att sälja och släng resten!!!

2009-06-23 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback