AA gör mina dagar :)

AA - mina tvillingar Alicia och Alexander, kan verkligen göra mina sämsta dagar superbra!
Imorse när jag gav dom gröt började båda två, helt spontant att digga till Pink's So what på radion, riktigt headbang från båda håll, dom slutade aldrig, och asgarv hela tiden, såå söta :)

Anto var med mig på jobbet idag, vi tog en lång promenad, lite kallt dock, och imorgon skulle de visst snöa ännu mera, isch!! Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mat, paneang kyckling med ris, my fave! :) nu ska vi se en film och sen vill jag ta en lång dusch och sova. Imorgon ska jag jobba, Julia och Erika kanske kommer och hänger med oss, love it!

Jag skulle vilja ligga i en kiss varm pool i Thailand hela dagarna och snacka skit med mitt underbara Crew, ta en blå sex on the beach, äta lökringar, dricka kall god bärs i mängder, hänga i en asvarm tatueringsstudio, dricka enbart flaskvatten, svettas som en galning, kedjeröka dagarna i ända, prata låtsas engelska, äta asgod asbillig mat, inte behöva städa på 3 veckor, störa mig på konstiga människor och svulla chips varenda dag!
Det är så kallt här, och tomt utan Lotta.. Thailand baby, THAILAND IS THE SHIT!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kan bara säga detsamma Hjärtat! Saknar Thai som hundan och Dig som tusan!!

2009-03-26 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback