Bring it on!

Mera sol, mera sol :) Ge mig! Idag har lätt varit skönaste dagen det här året, jag och Anto var ute och gick i över två timmar idag med twinsen, längs vattnet, aah jag tycker Stockholm är så fint! Lite skillnad mot en skitig å ;D
Det var mysigt i alla fall, på morgonen så var jag på Julias skola och slingade håret blont, jag är hennes försökskanin! Men det vart superbra, jag är nöjd som bara den. Är lite sugen på att bli ljus igen, får se hur jag gör.. Har ju haft brunt i 3 år nu, kanske ska låta det vara naturligt blont? We'll see.

Nu sitter jag i soffan med min kära sambo och kollar på hockey, riktigt spännande, hoppas verkligen att Frölunda går vidare,
(slipper jag en grinig man hemma) :)
Jag har lite sovmorgon imorgon och sen är det helg, hurraa! Har inte så mycket planer, jag vill se Kenny Starfighter, Anto ska ut med killkompisar på lördag då ska jag och Julia hitta på något ovanligt, har inte bestämt vad än men det kommer. Och på söndag fortsätter jakten på ny lägenhet, har hittat en grym källarvåning, får se hur den känns. Spännande är de :)

Nej nu måste jag stötta min kära, HV gjorde precis 1-3, suck..

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback