Going doooown!!

Nu jäklar! Det ska va smalt i sommar, inget pompoi* här inte ;D
Och jag, som har världens sämsta självakontroll och brukar bryta alla mina kurer och dieter efter en dag är inne på min andra dag med Cambridge kuren. Tänkte att om jag skriver det här så blir det lite mer jobbigt om jag skulle ge upp ikväll att skriva det, looser på mig, så det här får bli en del av min motivation.
Det är sjukt jobbigt, man får bara dricka en jävla shake eller soppa 3 gånger om dagen + häva vatten/kaffe/te/lightläsk. Får se hur länge jag står ut, minst 1 vecka, max 2.
Sen ska det ätas nyttigt och börjas träna igen, jag gör bara den här helvetes dieten för att få lite motivation, måste få en riktig rivstart ;D ser jag att det händer något så blir jag mer peppad att fortsätta!
Så hejdå pompoi* mig! 

Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen hade vi bara mys, jag var supertrött och somnade vid 10. Idag har vi slappat sönder, jag är helt slut, tog en promenad förut men det var allt jag orkade, vi ska se hockey matchen nu och sen ska Anto ut till Sumpan och träffa sina poolare för en utekväll. Jag ska vara hemma och dricka te :D med Julia, det ska bli mys.
Imorgon har vi lägenhets maraton, hoppas hoppas :)

HEJSVEJS

* = knubbis på thailänska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback