I'M BACK!

Woho, jag har saknat min blogg lite men nu ska jag blogga som aldrig förr!
Har ju haft fullt upp med Resedagboken i Thailand men nu är jag tillbaka på hemmaplan. Vi landade inatt, älsklings Anto mötte oss där, mysis :) sen käkade vi lite, åkte hem, kunde bara sova 5 timmar. Blää, så idag har vi bara slappat, följt Lotta till centralen. Myst i sängen, nu med B&J och 2andahalfmen, ikväll kommer mina systrar förbi och kramas!

Hemfärden gick bra, vi var en smula trötta kan man väl säga. Jag var tvungen att busa lite, efter min första tatuering vart jag så sugen på en till så den passade jag på att göra hela natten innan vi skulle åka. Den tog 9 timmar och vi var inte klara förän 7 på morgonen, då var det bara att äta frukost och sen åka till flygplatsen :)
Gjorde 3 stora rosor på utsidan av benet, från mitten av vaden upp till halva låret typ, är såå nöjd! Med första också såklart, mamma tatueringen, den har fått många komplimanger. Det är ju lite unikt (i alla fall änsålänge) att ha handgjorde bambu tatueringar, men det tar som sagt liiite längre tid.

Nu ska vi mysa :)

Thailand har varit underbart, lägger upp bilder imorgon eller ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback