Om jag var nervös förut..

..så var det en smekning mot det här! Fjuuu alltså.. nu är ju dagens budgivning över, tur detta innan jag hade utvecklat 10nde stegets magsår.
Som det ser ut nu så är vi 2 som bjuder på den och vi leder än så länge, hoppas dom ger sig imorgon. Fatta vad sjukt, då har vi fått en lägenhet, sicko.
Alltså på riktigt kan alla muppar hålla käft om att det inte finns jobb eller bostad här uppe, för det finns sjukt gott om båda delarna. Kom igen gott folk, pröva på livet i storstaden! ;)

Vi har precis varit på bio, Kenny Starfighter, den var applådera-efter-filmen-rolig :D ahaha! Rekomenderar den starkt, ischlo pischlo!
Jag har varit ledig idag. Sjukt fint väder här, 10-15 grader och solsolsol. Vi tog en långpromenad bort till Eriksdalsbadet, 8km kanske, sköönt! Sen har vi suttit på nålar hela dagen ang. lägenheten.
Imorgon ska jag jobba, skönt, då kan AA underhålla mig ifrån min nervöshet, och hunger för den delen! Suck.. jag är så sugen på mat, bara vad som helst som jag får tugga. Men det går bra, dag 5 går mot sitt slut, jag är stolt över mig själv! Men det har delvis gått så bra för att mina soppor/shaker faktiskt är goda.
Imorse värmde jag en capuccino shake och hade i kanel och kardemumma, mm :) och igår drack jag en varm choklad!

Nu ska jag läsa min bok, Aldrig fucka upp!

TJENIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback