På jaktstigen!

Ja det kan man verkligen säga att jag och min kära sambo är! Ge oss en ny lägenhet gad damnit!
Idag har vi sovit mest hela dagen, kikade ut ur lägenheten ett par timmar för att titta på 3 lägenheter, hittade en på Fridhemsplan som var riktigt fin, den kommer vi verkligen bjuda på, i hopp om att ingen annan vill de.
Sen åkte vi hem, älskling bakis som bara den så han va seg, mitt eget ego alldeles för utmattat efter alla dessa låtsas måltider. Så vi har bara legat och segat idag, kollat lägenheter på hemnet.se, städat och diskat, powernapat, haft Harpan tävling på våra datorer och nu ska vi se en film.
Jag ska snart äta "middag", soppa, mmmm :) helt okej, och I'm not kidding att resultatet kommer direkt!

Imorgon ska jag jobba, sen ledig tisdag, sen jobb hela veckan! My babies and I <3

Nu äre mys, kanske måste ge oss ut och köpa cigg. (Regel - äter man inte normal mat får man röka)

BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback