Queen me

Tjoho!
Jag och min älskling laddar för en riktig hockey kväll, (nu när DIF har åkt ut får jag stötta Anto i hans Frölunda tro), vi ska gå och köpa pizza nu och dricka lite öl :)
Jag har träffat Martin idag, spelade lite Nintendo 8 bitars, ätit god efterrätt, tagit en skön promenad till Martins jobb, freescht ställe, god sushi! Dit ska jag och Hanna och fnittra när hon pallrar sig hit, saknar henne mer än mest, aah! Jag behöver min Hana lite närmare än 20 mil bort.

Igår köpte jag och min otroligt mogna sambo Lips, hihi, jag och Julia sjöng i nästan 2 timmar! Sen var vi hemma hos pappa och åt middag, supergott.

Imorgon ska jag jobba, HURRA :D träffa mina söta söta barn, åh vad jag saknar dom!

Vi har även spenderat dagen åt att granska Hemnet.se, ska kolla på 7 lägenheter den närmaste veckan, cross your fingers!

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback