Satisfaction

Just nu känner jag mig helt tillfredsställd och nöjd :) så skönt!

Jag har haft 3 brabra dagar, i fredags fick jag ju äntligen träffa mina barn, tvillingarna mfl. såå mys. Tjejerna vart supersöta i sina klänningar. Sen på kvällen var vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor", boknörd som jag är så har jag sett fram emot det sen jag läste ut boken. Den var superbra!
Igår skulle vi ut till Tumba och fira farmors 80års dag så på förmiddagen letade vi kläder till oss och present till farmor, hon fick en alldeles alldeles underbar scarf med rosor på som passade henne på pricken :) kanske tråkig present till en gamling gånger 1000 men hon vart jätteglad!
Festen var jätterolig, fera år sen vi träffades hela pappas släkt, vi var kanske 30 st, mina kusin barn har blivit baota stora och jättesöta, aah! Synd att alla är likadana bara och försöker prata i mun på varandra och hela tiden vara värst, ;D men jag gillar dom, det är mysigt att träffa dom.

Idag har vi varit uppe tidigt, tittat på 3 lägenheter, 2 var jättefina, en vid Rosenlund(nära där vi bor nu) och en på Reimersholme (man ser vårat hus därifrån), den tredje var inte fin, tyvärr, superbra läge vid Medis! Men imorgon ska vi kolla på en till och nästa helg 3 till. Vi måste verkligen flytta snart, det är "charmigt" här, men lite litet för alla våra saker. Och tro mig, vi har en del saker!
Så när vi kom hem, inspirerade av alla välstädade visningslägeheter kanske, så städade vi, ett riktigt vårstäd, röjde ur alla skåp och garderober och bar upp massa på vinden. Nu är det jättefint här :) ska tvätta imorgon också.
Ikväll ska vi till Martin och umgås, äta mat (hoppas jag för han är bättre än bästa kocken), dricka lite vin och ha de trevligt!

Imorgon är jag ledig, vi ska kolla på lägenhet på kvällen och sen fira farmor lite till för imrogon är hennes egentliga födelsedag.
Sen jobbar jag hela veckan med mina söta söta barn :)

Fy vad bra jag har det, egentligen. Man får passa på att proppa sig själv med positivt när allt känns såhär bra, det är säkert bara för att det börjar bli vår, underbart, Stockholm är så vackert att titta på!

(Det enda skulle väl va att jag saknar Hanna, MASSA)



Kommentarer
Postat av: hanaboi

och jag saknar kajsa väldigt väldigt mycket. Gillar icke att inte ses på såhär länge kan jag lovva. Det får bli ändring pååt! <3

2009-03-22 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback