Spänningen stiger!

Good day :)
Har precis kommit hem efter andra visningen på lägenheten vi vill ha, pappa och Julia hängde med också. Imorgon börjar budgivningen och jag hoppas hoppas HOPPAS verkligen att vi får den, ååh det skulle vara underbart, den är så fin! Perfekt läge och allt.

Har jobbat hela dagen, jag och Julia har varit hemma hos dom med barnen och tagit det lugnt. En låångpromenad vart det också :)
Min fjärde dag på min häärliga kur, går bra men det är jobbigt också. Kul när man ser att det händer något ;D

Imorgon är jag ledig, jag ska träffa Emma och på kvällen ska vi på bio, Kenny Starfighter, yesyes!

Hanna kommer upp i slutet av april, lääängtar efter min boi!

P.S. Emma gjorde om min blogg igår, fiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback