Värdelösa oss :)

Idag är jag ledig och idag betyder det att sova länge, äta smarrig frukost med äggmackor och gröt, läsa lite i min nya bok, (Aldrig fucka upp), ta en lång dusch med älskling, börja tvätta, spela lite GH, nörda min kära dator :) + se massa skit repriser på TV.

Jag ska snart springa ner i tvättstugan, Anto är och tränar, när han kommer hem ska vi äta lunch och vid 6 ska vi titta på en lägenhet. Sen hem till pappa, äta middag och se matchen! Fira farmor lite mera.

Jag tackade nej till en lägenhet idag, vad ska jag göra? Den var superfin, mysig och perfekt för oss, men vi har 4 till att kolla på? Och den här lär gå denna veckan sa mäklaren, och så är det väl, man får passa på.. Jobbigt! Tänk om ingen är lika bra, tror och hoppas de dock! Idag ska vi till Söder-Katarina och Erstadagatan och kolla på en jättecool lägenhet.

Igår var vi hos Martin och åt underbar pasta och såg Australia, inte så bra om ni frågar mig, seeg.

Här är lite stöldgods från Emmas blogg, från vår släktträff!


Farbror Åke

Farbror Chris, farmor och jag

Kusin Stefan, Kusin Björn och hans Jennifer

Emma och Anto

Jag och Anto, helt symetriskt långa :)

Kommentarer
Postat av: Emah

stealer ! ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback