Back to black

Morning :) jag börjar inte föräns 10 idag, sköönt! Men jag gick ändå upp för läänge sen för att; 1 Anto väckte mig och va tvungen att ha 10 pussar minst, 2 då hann jag se TopModel, och 3 jag har också hunnit måla naglarna - svarta :)
Jag va hos Jessica igår och fixade, tog av dom jättekort och la på gele så nu kan dom växa men kommer aldrig gå av. Bravo!

Det är fiint väder i storstan idag, härligt. Jobbar till 7 och efter det vill jag vara ute :) kanske en picknick i Tanto eller en lång promenad till Gamla Stan och nån uteservering. Ledig hela helgen, ska bli underbart! Ska bara hinna tvätta och hitta nåt att ha på mig på Amandas fest innan helgens slut.

Nej nu ska jag fixa lite här innan jag drar!

http://appleofmyeye.files.wordpress.com/2008/11/pink-samsung-soul.jpg
Har jag glömt att säga att jag köpte ny telefon förra helgen?! I LOVE :D den är det enda rosa föremål jag någonsin ägt, haha, men den är såå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback