Flower power! (plastic fantastic)

Åh det var underbart att rulla in i Stockholms city igårkväll :) me like! Älskling väntade på mig hemma och såå mysigt.
Idag börjar jag inte jobba förän 4 så på morgonen åkte vi till Odenplan och åt frukost ute, så himla varmt och fint väder. Sen köpte vi glassiga brillor till oss båda, Anto hittade skor och sen köpte vi grejer hem :) hittade lite krukor och vaser på Åhlens City, underbara affär. Sen fyllde vi dom med stora plast blommor och ställde på golvet vid balkongdörren. Det kanske låter fult men det är jätte fint :) och jag köpte massa nya ljus också.

Helgen har varit så bra, helt galet. Det har varit underbart roligt att träffa alla igen, MYS :) hela släkten, Sebbes släkt osv :) fick finaste ljusstaken av Sebbe från Efva Attling, den passar med mitt fina champagne glas jag har fått av Christina!
Jag sammanfattar helgen som lyckad! Roliga återseenden och jag kommer drfinitivt åka ner snart igen.

Nej nu ska jag brassa iväg till jobbet :)

Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback