Footloose! Tralala..

FOOTLOOSE, lalala :D har sjungt på den sen Emmas dansuppvisning! Fråga Hanna om ni inte tror mig ;)

Har haft en kanon helg med bästa Hanna, festen vart jättelyckad :) hade sjukt roligt och dansade som bara den! På fredagen hade vi mest mys och på lördagen var vi ute, lite på 55an först sen Platens och Platå, kuuuligt eftersom Hannabanana fyllde 20 vid 12slaget :) Men jag måste nog säga att festen var roligare!
I söndags var jag hos farmor ett tag och sen hos Hanna och grillade, på kvällen fikade vi lite och sen sov jag där, va skitatråkigt att åka hem igår!
Vill alltid bo nära Hanna..
Men en asabra helg :) vissa saker mindre bra men så är det väl alltid?

Igår var det jobb jobb på kvällen, mysigt hade vi :) och sen var det alldeles underbart att komma hem till älskling!

Just nu är jag med tvillingarna hemma hos pappa, jag och Julia har gjort en cheesecake tills ikväll, ska hem och lämna dom och sen ska vi hit igen och laga mat, Anto kommer också :) mysigt!

OVER AND OUT

Footloose 

Kommentarer
Postat av: den vuxne

baesta helgen på läänge vill jag allt säga. Fooootloose, got looose lalalala .. saknar att ha dig här.

2009-05-05 @ 18:08:33
Postat av: anni

roligt att du ens hörde av dig.... men du var väl för upptagen och så kan det ju vara ibland....

2009-05-05 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback