Jag berättar vad som helst

Det är lite upp och ner.. lite bak och fram. Saker och ting kan så lätt bli så komplicerade när man entrat den såkallade vuxenvärlden med alla ansvar det nu innebär. Vad ska man göra? Jag saknar okomplicerat och ansvarslöst, jag vill kunna skita i allt och göra som jag vill och känner utan att trampa någon på tårna.

Vad fan ska man göra.. ?!


Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där
I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden

Vad ska vi göra med vår tro?
Vad ska vi göra med vårt hopp?
Vad ska vi göra med vår kärlek som blöder?

Det är lätt att bli blödig och nostalgisk fast man bara bytt miljö (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback