Oduglig

Idag är jag trött!
Jag har inte gjort en nyttig sak sen jag kom hem, slängt på mig mysbrallor och ätit sushi som Anto hade hämtat tills jag kom hem. Fast jag borde; städa, packa, vika tvätten. BLÄÄ!

Jag åker ju direkt till flygplatsen från tvillingarna så jag måste ta med mig min röda väska dit. Det ska bli underbart skönt att komma bort ett tag, det var skit länge sen jag va i Kalmar, det är så mysigt där nere :) havet och så, och det är en sån fin stad. Sen ska det bli sjukt roligt att åka till Amanda och co, min extra familj som dom så snällt kallar sig. Har inte varit där på aslänge, av olika anledningar som har varit lite tråkiga men nu ser allt lite annorlunda ut. Träffa hela familjen och släkten, love them :)
OCH AMANDA FYLLER 18 :D helt galet! När jag lärde känna henne var hon 11, ahaha, tiden går fort.

Nej nu ska jag packa, tralala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback