Pick up the sunday shoes!

Morgoon :) förstår inte varför jag vaknar kvart i 8 varenda jäkla morgon, speciellt nu när jag är ledig och kan sova hur länge jag vill! Så irriterande.. (men jag hinner se top model som börjar hel ;)

Vi har det så bra så nere i Smålandet, som alltid, det var ett halvår sen vi va här sist, alldeles för länge sen. Det gick jättebra och jättefort att flyga, propellerplan (!), det kändes nästan inte som att vi va i Kalmar när vi var framme för de gick så fort.
Igår ägnade vi oss åt att gå på stan, som tar max en timme, men jag hittade massa roliga saker! På eftermiddagen åkte vi ut till våra kusiner på landet och umgicks och grillade, det var kul att träffa dom :) jag ska försöka ta en date med min äldsta kusin som inte kom igår men hon bor i Nybro så jag kanske kan fånga in henne  där!

Idag, nu snart hoppas jag, kommer Sebbe in och hämtar oss. Vi ska grilla ikväll I hope :D sen imorgon är det Amandas dag! Fira fira fira den skitungen :D

Det var allt, hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback