SERIOUSLY?!

Seriously.. SEERIOUSLY?!
Jag har precis sett avsnitt 23&24 av Greys och det är allt jag har att säga. Sjukt lamt av mig säkert bla bla men jag grät som en idiot, vad händer?? Serioulsy, se dom om ni vågar ladda hem!

Jag säger som Sebbe.. USCH!

I övrigt har jag varit en pojk-flickvän ikväll, eftersom min älskling är besatt av fotboll så ställde jag såklart upp genom att dricka öl, göra hemmagjorda gorgonzola hamburgare (jamjam) och titta med ett halvt tårfyllt öga på matchen! Och det var väl tur att Barca vann annars hade nog en spegel till rykt.

Nu ska jag sova, upp och jobba tidigt imorgon.


ImissyouIloveyouIwantyou

Kommentarer
Postat av: linnea

du va inte ensam om att gråta till avsnitt 23&24...snyftar JÄMT till greys nuförtiden.

2009-05-29 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback