Tvättstuge trauma

Fy fan rent utsagt, jag är seg i huvet som inte bokar tvättid i tid när jag vet att jag ska åka iväg och bara har smutsiga kläder. Så jag får väl skylla mig själv att den enda lediga tiden var nu på morgonen mellan 7-10, KUL! Jag var inte så jävla assugen på att gå upp när klockan ringde, och sen kan jag som vanligt inte somna om. Men rena kläder blir det ju i alla fall..

Igår hade vi en alldeles perfekt lördag om jag får säga det själv. Vi tog sovmorgon, oh så skönt det var. Sen släpade vi oss ut i solen och bort till Frapino och åt brunch, smarrigt :) sen hann vi bara hem och vända, mot långholmen där pappa och co plockade upp oss i båten, sen åkte vi runt i stan ett par timmar och solade, drack vin och hade de göttit. Jag och Anto tog en promenad från båtklubben på Djurgården men sista biten hem åkte vi tunnelbana, haha.
På kvällen var vi och käkade med Julia och Amir och sen var vi på bio, en skita bra film, nu har jag glömt vad den hette men den var med Russel Crowe och Ben Affleck, jag rekomenaderar verkligen!!

Idag ska jag som sagt tvätta klart, sen ska vi kolla på 2 lägenheter vid norr mälarstrand vid lunch, såå fina. Jag hoppas att det bara är vi där. Sen hoppas jag att solen skiner så vi kan hänka på pappsen på båten en sväng, det är så mysigt att bara åka runt i stan och chilla, jag diggar båtlivet.
Ikväll har vi inga planer, jag kan tänka mig en sushi och lite jordgubbar :) ska upp tidigt imorgon och jobba och på tisdag jobbar jag till 6 och sen åker vi direkt till flyget! Tjoho :D det ska bli så skönt att komma bort.

Nej nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sushi och jordgubbar låter inte helt fel. Hoppas ni får en underbar dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback