Upp och hoppa!

Idag blåser det här, men det ser ändå ganska varmt ut :)
Jag ska vara heelt ensam med mina barn idag, undra vad vi ska hitta på då. Kanske ta en långpromenad när dom sover, göra lunch och leka på gården? Prob.

Igår efter jobbet hämtade jag ut ett meega paket från Lush på östermalm, LOVE IT! Schampoo, balsam, inpackning, scrub, 2 tvålar, 2 duschbomber, lotion, ansiktsrengöring och body butter med vit choklad :) Jag luktar sanslöst gott måste jag nog säga!

Tjoho, jag ska tvätta ikväll, imorgon ska vi träffa familjen, på fredag ska jag hinna shoppa alla Antos presenter och på lördag-söndag kommer hans mamma upp hit! Schemat är fullt kan man säga.


And you know I'm fine, but I hear those voices at night, sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback