Visst finns det dagar, när jag kan vara snäll

God kväll :) jag vart himla sugen på att blogga idag, vet inte varför ibland vill jag bara skriva. Ibland är jag till och med sugen på att skriva en bok, det skulle va häftigt, att bara ha den och veta att man har skrivit en hel bok.. Jaja.

Jag har jobbat idag, med min lilltjej, vi har varit i skolan och härjat hela dagen :) allt från hemkunskap till promenader i blåsten, det har varit en bra dag! Förutom att jag nästan somnade precis innan jag skulle sluta, jag är såå seg.
Kan va för att jag vaknade mitt i natten av världens äckligaste mardröm som jag absolut inte vill skriva ut här, konstigt för det händer nästan aldrig! Inte såhär hemska.. Så jag vart jätteledsen och väckte Anto och sen kunde jag inte somna på ett bra tag :(
Nu står Anto och gör mat, skönt att slippa för en gångs skull :) plus att han har tvättat i eftermiddag, underbara han! Sen ska vi se på hockey och sen ska jag sova, har heela helgen full med jobb och inte en dag ledigt nästa vecka heller, tufft. Så jag försöker sova 8h varje natt :) som en liten bebis!

Rättnings fel från föreg. inlägg; jag ska inte till Kalmar/Nybro för att träffa Sebbe utan för att fira Amanda som fyller 18 :D såklart! Jag har en perfekt present till henne också, så de så. Om 13 dagar åker vi i alla fall, såå himla kul!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback