2 år

Idag är det 2 år sen jag träffade Antoine :) det var på Halloween i Lysekil på en fest hemma hos honom, och direkt när jag såg honom tyckte jag att han var världens snyggaste och ansträngde mig till tusen för att ragga upp honom, haha, det var en väldigt rolig kväll.

Imorse när vi vaknade gick vi en lång promenad i snöfallet till Gamla Stan och åt scones frukost på ett mysigt fik :) sen gick vi in till Gallerian och köpte presenter till varandra, vi fick en kvart på oss sen skulle vi mötas.
Jag fick en jättefin cupcake-skål/burk av Anto, verkligen en Kajsa-grej, badbomb och två kort som Anto var sjukt nöjd med :D
Han fick ett Fifa 10 spel till vårat x-box av mig!

Om en stund ska jag åka och hämta terroristerna på dagis så ska vi göra något bus, sen ska jag möta upp Anto och delar av familj och vänner för fotboll och middag på O'Learys!


ME LIKE!


Såhär tror Anto att det kommer bli när vi har fått barn, att jag blir värsta curling-morsan!


På pricken eller hur :) kanske borde tillägga mig stora mage också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback