Assistent tack!

Jag har tur som har Anto här hemma som kan agera min assistent, han får hjälpa mig upp ur soffan när jag har legat ner, suck..
Vi har ätit pasta carbonara och jag är sjukt sugen på ostbågar, tror jag, finns ändå inga hemma :)

Jag har jobbar hela dagen och är helt slut, fick knappt 6h sömn inatt och min foglossning är hemsk, jag kunde inte göra något vettigt på jobbet idag utan behövde hjälp, när jag jobbar som assistent, snyggt va?

Jisses.. Igår hade vi i alla fall en jättebra första advent. Jag och Anto var på stan och handlade lite julklappar till hans mamma och sen köpte vi lite julpynt till våran minimala lägenhet :) när vi kom hem så pysslade jag ihop min egna adventsljusstake och Anto satte upp vår julstjärna, jag hängde också upp massa glitter och polkagrisar!
Sen åkte Anto och spelade 2 matcher och jag gjorde knäck, sen kom Julia och åt middag och såg film med oss, jag somnade som världens lyckligaste igår, allt känns så bra!
Köpte också en underbar jultvål på Lush som jag har placerat ut lite här och var så det luktar ljuvligt här hemma. Köpte även en stoor flaska med min favvo dusch creme som bara kommer på julen, Snow Fairy!

Imorgon ska jag till Julias skola och färga håret och sen ska jag till barnmorskan, spännande och se vad hon är för nån :) när vi var på inskrivning så träffade vi en annan bara för att det är så sjukt många som är gravida nu. Men frånochmed imorgon ska vi ha samma!

Tralala, min lilla tjej sparkar för fulla muggar där inne, gärna när jag åker bil/buss/t-bana! Cool är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback