Energi

Idag har jag haft massor med energi och jag har det fortfarande fast klockan är 8 :)
Jag tog sovmorgon till 10, sen mötte jag Julia för en shoppingrunda, jag är på jakt efter nya mamma-jeans men det gick skit dåligt. Ska beställa från internet istället! Men jag hittade en fin tunika och en ny mjukisdress, en röd velour, ser ut som en riktig jul-gumma i den!

Sen åt vi lunch på Vetekatten, hämtade tvillingarna på dagis, lekte med dom ett par timmar, galenpannor båda två :)
Efter det storhandlade vi på Fridhemsplan, det är så jäkla dyrt att handla mat i Stockholm city, det är inte direkt så att man tar bilen och åker och storhandlar en gång i månaden som man gjorde i Linköping.
Men DagsLivs är billigt och bra så vi handlade massa saker :) tungt blev det! Så nu gör jag mat, Anto är och spelar innebandy så då passar jag på att äta lax som han hatar.
Lax med potatis och Loppans cider-sås, den är gudomlig! Sen köpte jag alkoholfri glögg och pepparkakor så det kan bli före-december-mys med tända ljus :)

Tralala, jag börjar tycka att jag ser baota tjock ut nu, hjälp! Undra hur jag ska se ut om ett par månader till (!!), jisses vilken flodhäst :D


Kommentarer
Postat av: Fiii

hihi titta en liten bebismage =) Myyys!

Postat av: Lotta

du är så fin älskling!

2009-11-25 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback