Förlåt mig då jag har syndat..

Ajabaja! Jag åt nyss upp ett helt paket, (6 skivor) parma-skinka, jag blev så sjukt sugen på det. Och eftersom jag och liten i magen har varit så kräsna med maten på sista tiden så åt jag det. Jag vet att det inte är det bästa men jag har varit duktig med andra saker, jag har inte druckit kaffe, cola eller svart te sen jag blev gravid, jag äter inga lagrade ostar eller rött kött, bortsett från idag.

Idag har jag varit hos tvillingarna hela dagen, Alexander har kanonhög feber, jag har varit sjukt orolig hela dagen. Hoppas han mår bättre imorgon, då ska Cam och Seppo ut och äta så jag ska busa med barnen :)

Bästa på länge är att Anto fick jobb idag! :D han har precis börjat leta och så fick han ett direkt, såå roligt! Så vi ska äta lite god mat och fira det ikväll. Det är ett kostym jobb så på söndag ska vi ut och shoppa make-over saker till Anto, haha, det kommer bli galet kul.

Japp, det var allt jag ville!

Psst, imorgon går jag in i vecka 18 :) bebisen är 18 cm och väger ca 120 gr nu, tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback