Första advent :)

Åh vad det är mysigt med advent, jag måste erkänna att jag har blivit lite omvänd när det kommer till julen. Jag älskar att åka till Thailand i flera veckor över jul också men iår ser jag verkligen fram emot en jul i Sverige :) på västkusten hos svärmor och Julia följer med också, det kommer att bli jättemysigt!

Igår laddade jag och Julia lite, vi bakade saffranscupcakes med rom i och underbar frosting med kanel, sen var vi faktiskt och hälsade på farmor ute i Tumba, det blir inte ofta!

Idag ska jag julpynta lite i vår minimala lägenhet :) vi ska gå en sväng på stan och köpa lite julklappar och julpynt! Sen tänkte jag göra knäck, det är det mitt kök tillåter!

Glad advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback