Häärligt :)

Jag är barnsligt nöjd med mitt liv och min tillvaro om jag bara tänker efter. Har jobbat hos Vilma idag, 2 veckor sedan, skönt att vara pigg och igång igen :)
Anto har även jobbat första dagen, verkar vara ett skitroligt jobb med mycket roligt folk, så himla coolt verkar allt, och barnslig som jag är så känner jag mig nästan lite avis på arbetskamrater, after-work och personalaktiviteter! För lets face it, man är ganska ensam när man är personlig assistent och barnflicka.

I alla fall, det känns skönt att vi kommer jobba heltid båda två, flytt, barn, FAN VAD JAG ÄR VUXEN! (Känner jag i 10 sek tills jag ser ner på mina lurviga mysstrumpor som är rosa/lila med påsydda katter)

Helgen har varit rätt lugn, i lördags hade jag en ensam dag, åt lunch med Julia, spånade ut julklappar till mina nära och kära :) på kvällen var jag hos tvillingarna, vi åt sushi och kollade på deras favorit - Animal Planet!
Igår var jag och Anto på stan och shoppade kläder till honom, och lite till mig :) sen skulle jag och familjen gått på LW konsert men den var inställd, så himla tråkigt. Så jag, Julia och Emma gick på bio och såg Trubbel i Paradiset, sevärd som attan, skitrolig!

That's it, imorgon har jag lång sovmorgon så jag ska tvätta och styra. På fredag får jag finbesök, Lotta och Hanna kommer upp över kvällen bara och tankar mig med kärlek, LÄNGTAR!!

___________________________

Jag blev utmanad av
Sofie
.
Utmana 5 personer och berätta det för dem,
samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar
(förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Kajsa
2. Ett ord på 4 bokstäver: Kaka
3. Flicknamn: Karin
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Kassörska
6. Färg: Knallrosa
7. Klädesplagg: Klänning
8. Mat: Kyckling
9. Sak i badrummet: Kamm
10. Plats/Stad: Koh PhiPhi
11. En orsak att vara sen:
12. Något man skriker: Kuuul!
13. Film: King Kong
14. Något man dricker: Kaffe
15. Band: Kent
16. Djur: Krokodil
17. Gatunamn:
18. Bil: Kia
19. Sång: Kom ihåg mig - LW

Jag utmanar:

Emma
Julia
Hanna
Tessan
Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback