HAPPY

Idag är en alldeles underbar dag för mig :)

Först var vi på ultraljud, det är en liten tjej som bråkar med mig där inne! Jag har trott det och känt det på mig men det känns helt fantastiskt att det är en tjej. Hon är vild och galen, som förra gånger vi såg henne, vinkar, sparkar, gör bakåt kullerbyttor osv. Jätteroligt att se! Vi fick massa kort med oss hem, graviditet måste vara den bästa drogen? Så glad som man blir av att se sitt friska barn på ett UL går inte att beskriva, känns nästan löjligt :)
Vi fick också ett beräknat förlossningsdatum.. den 19 april. Det är en väldigt svår dag i vår familj och för mig, det var den dagen som mamma dog. Lite typiskt att det var just den dagen det blev av 365 stycken, men det kanske är mamma som har ett finger med i spelet? Vet ej, men jag hoppas lite att det blir någon annan dag vår lilla tös väljer att komma.

I alla fall så hämtade jag mina twins efter mitt UL, dom är friska och glada nu, helt ljuvliga. Sen var vi på hockey, DIF-Frölunda och Djurgården vann :D en helt underbar dag för mig helt enkelt! Så nu ligger dom 3a i tabellen, härligt härligt. Anto är inte lika glad som jag kan jag lova.

Nu är det godnatt, jag ska upp tidigt imorgon!


Vår lilla tjeja! Med fötterna över huvudet i försök till en kullerbytta :)

Kommentarer
Postat av: lotta

jag är så glad för din skull älskling! lite typiskt med datumet, men för att försöka peppa dig så...



1: det kanske betyder något!

2: det är inte vanligt att föda på det beräknade datumet :)



älskar dig hjärtat!

2009-11-18 @ 11:04:39
Postat av: Anonym

KAJSA det är ju skit coolt! jag lovar, du kommer se din mamma i de barnet!

2009-11-22 @ 00:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback