Helg

Nu sitter jag och Julia på bussen till Linköping, lite segt att komma ut ur Sthlm med alla köer men nu rullar det på, vi är framme om en timme typ :)
Jag ska träffa Hanna panna och sova hos henne. Imorgon ska vi städa ur alla saker från mammas lägenhet, det är över 5 år sen vi packade ner dom men jag skulle gärna vänta 5 år till med att packa upp dom.
Sen hoppas jag hinna med lite mera innan det är dags att åka hem igen på söndag em!

Jag är trött som få idag, har sovit 30 min åt gången hela natten och vaknat av att jag har ont i mitt bäcken, jobbigtjobbigt. Hoppas på att få sova idag så slipper jag hålla Hanna och Viggen vakna hela natten. Har inte så mycket mera intressant att delge. Tråkiga jag.

Min barnmorska ringde igår och vi ska ses nästa tisdag, lite spännande :) alltid nåt!

Kommentarer
Postat av: louise

jodå allt är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback