Lång dag!

Det känns som att den här dagen aldrig kommer att ta slut, jag har varit uppe sen innan sex. Jobbat x2 med både Vilma och tvillingarna, mitt emellan landade jag hemma i en timme och trodde jag skulle däcka så trött var jag.
Men mina söta söta twins gav mig massor med energi och vi hade Halloween, på storasyster Julias begäran, gröna pannkakor/plättar, tända ljus och maskeradkläder :) mysigt var det!

Nu är jag äntligen hemma, när jag kom hem hade Anto gjort mat, bästa! Vi har sett en deppig film och nu börjar jag bli riktigt trött igen, ska krypa ner i sängen med datorn och se Mammas pojkar eller något annat onödigt program :)

Igår när jag skulle sova så hade jag en liten tjej som INTE ville sova. Det var första gången jag kände henne så väl, hon buffade runt och störde ordentligt, helt underbart :)
Jag vill träffa henne nu! Spännande och se vad hon är för liten krabat.

Linköping i helgen ska bli skönt, det var länge sen nu!

Kommentarer
Postat av: Fiii

Ååh va mysigt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback