Ledig dag :)

Idag är jag ledig, sköönt! Sov till 10 men jag har vaknat med jämna mellanrum hela natten och haft sjukt ont i mitt bäcken, jobbigt, känner mig som en tant.

Jag ligger i soffan och klurar på resten av julklapparna och Anto ligger i sängen och spelar Fifa, jag vinner dock aktiviteterna för jag har diskat och håller även på att tvätta + att jag gjorde pannkakor med fruktsallad till frukost :)

När tvätten är klar ska jag åka till Julia, vi ska äta mat, promenera oss och sola. Är det fy skam när man är gravid? Av det jag har läst så fattar jag det som att det inte är direkt dåligt men kanske inte något man rekomenderar i mängder. Tur då att jag nästan aldrig solar solarium, men just nu ser jag ut som ett vandrande spöke efter all sjukdom så jag behöver lite färg!

Imorgon efter jobbet åker jag till Linkööping, det blir roligt, det var lite över 3 månader sen jag var där, sjukt vad fort tiden går. Jag åkte dit samma dag som jag fick reda på att jag var gravid :)
Ska bli roligt att träffa alla och få mysa ur det mesta ur Hanna och Viggens dubbelsäng, mysigt att dela liksom, med pimpen Victor i mitten!

Tvättstugan nästa!



Kommentarer
Postat av: hunnet

Hahah blir kanon det här. Visst är en en ordentlig pimp? så jävla tuff liksom. Akta dig bara så han inte lägger sina lurviga runt dig mitt i natten och tror att det är jag ;)

2009-11-19 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback