Mitt liv som tjockis

Alltså jag börjar spåra ur lite, herregud. I helgen har jag lyckats ha sönder 2 datorer inom loppet av 24h, vad säger det er? Galen gravid kvinna lös!!
Jag blev så arg på Anto att jag råkade bryta hans laptop i 2 delar, INTE med mening dock. Och sen tappade jag min egen mini dator i golvet så mus-plattan slutade funka.. hjälp.
Som tur är så funkar Antos dator fast skärmen inte sitter fast i tangentbordet, tur i oturen :)

Annars har det varit en bra helg, Hanna och Lotta var ju uppe i fredags, vi var på Fridays och åt god mat. Fin fina brudar, det är bara därför jag kan ångra att jag flyttade, eller överväga att flytta tillbaka, jag vill ha dom i min vardag och närhet alltid alltid!
Det är helt underbart att kunna prata blodigt allvar OCH bete sig som en 5åring utan att det är konstigt, dom känner ju mig så bra, jag vet att det bara är 20 mil men ibland känns det som 1000.

Igår hade jag och Anto en lugn dag, vi började med världskrig och slutade med myskväll :) idag ska jag träffa min moster för en fika, dom bor egentligen på Öland. Och ikväll ska jag och Anto till Markus och Johanna och äta mat.

Jobb, jobb hela veckan! Men ultraljudet på tisdag morgon :D jag har längtat sååå länge!!
Annars är det lugnt, har haft idiot-ont i mina höfter och bäcken hela helgen, vad betyder detta? Bebisen simmar glatt runt där inne i alla fall, v 19 är vi inne i (18+2), tjoho! :)

Helt osammanhängande inlägg, smått distraherad av att mitt bäcken spricker sönder (?) medans jag försöker skriva.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Martine

Det kalles bekkenløsning!!

Postat av: Martine

Det kalles bekkenløsning!!

2009-11-15 @ 15:26:00
URL: http://www.martine88.blogg.no
Postat av: Kajsa

och här heter det foglossning :)

2009-11-15 @ 16:53:28
Postat av: Hunnet

Haha sen när hade norge och sverige samma språk?

Jaja, kul och träffa dig igen min kajsa,blir så glad när jag ser dig!!!!!! ses snart igen min gravide pärla :) raaa.

2009-11-16 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback