OFF

Jag har haft en riktig off-dag, varit allmänt deppig och trött. Kände mig inte utvilad överhuvudtaget imorse när jag gick upp, sen gick det inte jättebra på jobbet, det var skönt att jag slutade vid 1.
Då ringde jag Camilla och sa att jag inte kunde hämta twinsen idag, hade skitont överallt, jag går lite som en gammal anka när det gör som ondast, inte lika roligt som det låter! Hoppas att min BM kan ge mig en remiss någonstans på tisdag så att jag får någon hjälp..

När jag kom hem somnade jag på Antos arm, värsta sömnpillret, funkar alltid! Sen har jag segat, varit lite nere, gjort mat, planerat lite till nya lägenheten, det fick mig på bättre humör :)
Jag har shoppat lite julklappar på internet och myst i min röda tomtedress.

Imorse när jag åt frukost så började tösen där inne leva om som tusan, sparka och slåss, jättehäftigt! DET gjorde min dag bättre, jag villa ha meeeer sparkar, känner att hon buffar runt lite då och då men sparkar kommer mest när jag ligger stilla och ska sova typ, eller ligger i soffan och ser på tv.

Nu ska jag äta special K red berries, äter det hellre än mat numera, såå gott :)

Kommentarer
Postat av: Fiii

har du testat ett såntdär bälte? dom ska va riktigt bra. lider med dig, vet hur djävulskt ont det gör.

För mej släppte de efter ett tag som tur är. hoppas det gör det för dej me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback