Sambo efterlyses!

Nu börjar jag bli lite orolig för min man, hans tåg från Gbg kom in för 50 min sen men han har fortfarande inte kommit hem! Det tar 8 min med t-banan hem till oss från centralen.. Han har heller inga batterier på sin telefon så vi kan inte ringas.. Hmm.

Jag har tvättat idag, bäddat rent i sängen osv, känns skönt att det blev av. Jag har också handlat och tänkte göra mat när, om (?), Anto kommer hem.
Världens snabbaste och godaste pasta :) tortellini med ädelost och spenat sås.

Koka 1 pkt tortellini, gör en sås på matlagningsgrädde, 1 ädelost, bladspenat och tomater, blanda, salta och svartpeppra lite, KLART!
Supergott och snabbt.

Nu ska jag hålla tummarna tills Anto knackar på dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback