Shape up!

Jag är jättedålig på att äta 3 gånger om dagen och 'ordentligt' varje gång. Det blir oftast frukost och sen middag, sen en frukt eller nåt emellan, dååligt. Jag måste mata vårt lilla karate-kid i magen så han/hon blir stooor! :)
Nu växer magen defnitivt, jag har varit lite ledsen för jag snart är i v 18 men det syns inte! Det syns inte så mycket än, det ser ut som att jag är lite tjock, men jag känner så väl vart det har växt, häftigt är det.

Idag har det varit riktigt äckelväder här, så min planerade långpromenad ersattes med slappande i form av läsa bok och se meningslösa tv-program, såsom Bonde söker fru!
Sen hämtade jag twinsen på dagis, Alexander hade kanonhög feber så han har hängt på min axel hela eftermiddagen, medans Alicia är totalt galen och slänger sig från soffor och bord och leker stunt-girl, hjälp! Dom är verkligen helt ljuvliga terrorister, går och skriker Kaaaaajsaaaaa!!! hela tiden :)

Efter jobbet lastade jag och Seppo in massa flyttkartonger i vårat förråd och sen har jag gjort mat, Anto är och spelar bandy och kommer hem snart.
Imorgon ska jag vara hemma med Alexander och i helgen har jag inte planerat mer än LW konsert på söndag kväll, om den nu blir av (?), hans gittarist var tydligen sjuk eller nåt.

Snart fyller jag år, 20 big ones!

Kommentarer
Postat av: Fiii

Magen kommer! på mej syntes det inte ett smack förns jag va i vecka 20. men sen sa de pang ;)

ååh du har verkligen väldens mysigaste tid framför dig nu! Saknar magen lite måste jag säga.. så mysigt när dom slår kullerbyttor och sparkar där inne! Myyys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback