Sweet

Lördag :) jag är på mycket bättre humör idag!
Jag har börjat dagen med att se 2 nya avsnitt av Grey's anatomy och diskat ett mindre berg med disk. Nu ska jag duscha och sen åka bort till Östermalm och Julia.
Vi ska, enligt mina planer, ta en promenad om vädret tillåter, baka saffrans-cupcakes eftersom det är 1:a advent imorgon och jag är lite deppig över att inte ha ett 'ordentligt' hem att julpynta och fixa i, vi ska se Frölunda-DIF matchen på deras TV och sen göra middag eller något.
Känns som en perfekt lördag för mig, gravid och tråkig som man är :)

Igår jobbade jag hela dagen, försov mig lite dock. Sen när jag kom hem hade Anto fixat mat, färska räkor, aioli, vitlöksbröd och haloumi, smarrimums!!
Sen mötte vi upp lite brudar och såg premiären av Luftslottet som sprängdes, himla bra film! Dock en smula jobbigt att sitta i en biostol 2,5h, det var sista gången under graviditeten, men helt klart värt allt vrid och vänd.

Tralala, sitter och ser på SOS Gute sen pappsen ringde och sa att han skulle vara med. Han har blivit tillfrågad både första och andra säsongen att vara en 'profil' i serien eftersom han flyger deras ambulans helikopter på sommrarna, men han säger alltid nej, så trååkig!
Men nu var han med, i jobbet? Nono, han satt och drack öl med sina polare och hälsade på dom som blev filmade eftersom dom jobbar ihop, någon som är förvånad? Tror de icke.. Haha.

Nej nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback