Thaithai!

Idag har jag visst thai-dag, till lunch åt jag fried rice med kyckling och nu gör jag en paneng med kyckling, massa grönsaker och röd curry, yummie :) jag längtar liite till Thailand, det är ju en tradition, har ioförsig varit där i år, hoppas att vi kan komma iväg nästa år med vår lilla mini!

Jag har jobbat, haft en ganska seg dag för jag sov väldigt dåligt, ajaj ont i mitt bäcken, foglossning jo jag tackar! Är det någon gravid-åkomma jag inte har drabbats av? Det blir tyvärr inte bättre utan gör bara mer och mer ont, riktigt tråkigt.
Imorgon bitti får jag i alla fall veta om det är en tjej eller kille som jävlas med mig där inne, och vilket datum lite mer exakt det blir. Shit vad länge jag har väntat på det här ultraljudet, det var över 2 månader sen vi fick remissen.. ÄNTLIGEN :D

I helgen ska jag åka ner till Linköping, awii! Ska göra roliga och tråkiga saker, men får i alla fall träffa mina damer, Anni, Wilma och Mira hoppas jag, och andra pretty faces :)
Tralala, bortsett från mig foglossning så är jag glad nu. Magen växer varje dag, det är riktigt coolt, och jag börjar bli lite chockad över att det verkligen händer på riktigt.


Kommentarer
Postat av: louise

vilken fin blogg!

Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi brukade "vara" med varandra när vi var små, du känner väll leif och Gunilla som bor på öland just nu? Aja kolla in min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback